Monday, February 16, 2015

Rubelia maske za kosu - makadamija i argan

Ove maske sam pomenula u našim kosofavoritima koji su obilježili 2014. godinu, a tom prilikom sam vam obećala i recenziju.


Radi se o maskama koje proizvodi kompanija Rubella sa sjedištem u Bugarskoj. Meni potpuno nepoznat proizvođač, a i sami proizvodi, da budem iskrena. Pošto je drugarica išla u BiH, i naravno da sam joj naručila da ide po parfimerijama i izvještava me šta ima zanimljivo, prilikom jedne njene posjete Didaco ona mi je uslikala sastav makadamija maske koji me je oduševio. To rezultiralo je kupovinom, a ja sam se po ko zna koji put odvažila da budem sebi zamorče isprobavajući nepoznatu masku, još nepoznatijeg proizvođača. Bilo je: ,,Ako kosa preživi, pisaću na blogu". Tako i bi. I sve to za cijenu od 2,5e. Ma đe češ ljepše ;D


Maska sa uljem makadamije


Maska dolazi u tubi od 150ml, i dizajnom neodoljivo podsjeća na vrlo poznatu Macadamia masku. Srednje guste je konzistencije i blagog mirisa koji se ne zadržava u kosi. Što se tiče sastava, odličan je-ulja, masni alkoholi, si buter i amodimethicone (silikon rastvorljiv u vodi). Tipično hidrantna maska.


Kada govorimo o efektu na kosu, moram ga ocijeniti visokom ocjenom jer je stvarno odlično. Omekša, zagladi i ishidrira kosu toliko dobro, da može da parira i 10 puta skupljim pakovanjima. Tajna je u bogatom sastavu, uz silikon koji je rastvorljiv u vodi i ne čini kosu teškom i masnom kao pojedina koncentrovanija pakovanja. Daje odličnu njegu i na duže staze, bilo da se koristi samostalno, bez dubinske, sa dubinskom, u kombinaciji sa drugim pakovanjima. Potpuno me oduševio proizvod jer je rijetkost naići na nešto da stvarno radi i na duge staze, a pritom ima odličan sastav i tako nisku cijenu.



Maska sa arganovim uljem


Takođe dolazi u istoj količini, sličnoj ambalaži i iste je konzistencije kao maska sa makadamijinim uljem. Sastav im je skoro isti, sa tom razlikom da je kod ove maske umjesto makadamijinog ulja, arganovo. Neosporan je blagotvoran uticaj preparata koji sadrže ova ulja, tako da je i ova maska opravdala reputaciju, a kod mene i ponovila oduševljenje samim tim što je jednako dobra kao prva.
Ovu masku mi je donijela Lacica i hvala joj što mi je omogućila da probam i ovo malo čudo. Efekat na kosi je identičan kao kod makadamija maske, samo bih napomenula da je argan možda za nijansu slabija ali ništa pretjerano. No možda nekom ta informacija znači jer je moja kosa suva, a djevojkama sa normalnom kosom bi vjerovatno bolje odgovarala argan maska od ove prve. 

U svakom slučaju, kome je dostupna neka od ovih maski, obavezno neka proba jer sam sigurna da će biti odlična. Ovo je MH proizvod za njegu kose, po jako povoljnoj cijeni i sa jako dobrim učinkom.

Jeste li nailazili na ove proizvode i kako ste zadovoljni njima?

7 comments:

  1. Makadamiju balzam sam probala i odličan je. Argan masku koristim već treću tubu, mislim da to dovoljno govori.
    Šamponi im nisu čemu, imaju sls, tako da su završili kao tuširalice.
    Jučer sam kupila i Keratin sa uljima, o njemu ću pisati na našem forumu, a dobit ćeš i ti jedan primjerak iste :).
    Veliki poljubac za moje drugarice :***

    lacica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozdrav Monoklice, sve pohvale za najbolji blog koji sam nasla za pomoc svojoj kosi! :))) Svaka cast, trudim se da sto vise saveta primenim, i vec vidim pomak, ali bih zelela da cujem tvoje misljenje o Nivea repair conditioning spray iz Long repair linije, leave in- sa keratinom je :) probala sam ga jednom i bas mi je lepa kosa od njega i manje zamrsena, imam veliiiiiiiiiik problem sa tim :( ako imas neki savet za zamrsenost reci mi molim te :) samo tako nastavite! :)))

      Delete
  2. Pozdrav, redovno pratim vaš blog i u procesu sam puštanja kose... nisam imala gde da postavim ovo pitanje, pa moram ovde... a nemam bas 20.000 za frizera ... neke stvari bih uradila saama a neke kod frizera...Da ukratko objasnim moj proble. Farbala sam se u crno dve godine. Cista crna. Medjutim od prosle godine od jula eseca se nisam farbala, pa se ta crna isprala na nesto crveno narandzasto sacuvaj Boze,a koren je nekih 6'-7 cm svetlosmedje, tek sada uvidjam koliko je moja kosa zapravo svetla. Ono što bih zelela jeste da dodjem do neke 8-9 boje kose. .. sa sto manje ostecenja... posto imam izrast, mislila sam da prvo uradim blasn kupku, i da preko toga stavim neku pepeljastu da ubije crvenilo ? eh sada ( hocu one profesionalne, kvalitetnije, dal mozda keune, i koji broj, 1517 ili da ide na 5, 6 ) pa d posle toga, posle jedno dve nedelje, uradim bele blans pramenove sto vise, pa da uradi preliv sa nekom 9? Da bih dobila ono sto zelim... ako bi mogla ikako da me posavetujes. Unapred zaahvalna

    ReplyDelete
  3. Ima li ih negde u bgu zna li neko? :)

    ReplyDelete
  4. Monoklice tvoj blog je broj 1. Vrati nam se!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu smo, samo imamo obaveza pa ne postizemo da se posvetimo blogu u potpunosti. Hvala sto nas citate <3

      Delete